Všeobecné obchodní podmínky 

 

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY 

1. OBECNÁ USTANOVENÍ

1.1 Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen "Podmínky") platí pro

prodej zboží,

produktů a služeb prodávajícího (dále jen „předmět koupě"), kterým je

Šárka Gottvaldová

, se sídlem Kučerov 49, 68201  Vyškov, IČ:71979212

 (dále jen “Prodávající”), s

kontaktním telefonním

číslem +420 776 656 375 a emailem sarka@ritualy-krasy.cz (dále jen „Web“).

1.2. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti

prodávajícího

a kupujícího (kupující dále označován také jako „zákazník“).

1.3. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí každé kupní

smlouvy

uzavřené mezi zákazníkem a prodávajícím.

1.4. Je-li smluvní stranou spotřebitel (jiná osoba, než podnikatel

činící objednávku v rámci

své podnikatelské činnosti), řídí se vztahy neupravené obchodními

podmínkami

ustanoveními občanského zákoníku (zákona č. 89/2012 Sb.) o závazcích ze

smluv uzavíraných

se spotřebitelem a zákonem o ochraně spotřebitele (zákona č. 634/1992

Sb.).

1.5. Tyto obchodní podmínky jsou veřejně přístupné na webu.

1.6. Předmětem koupě může být také zejména nákup a prodej internetových

vzdělávacích

online i offline programů a dalších vzdělávacích videí uveřejněných na

Webu,

včetně seminářů.

1.7. Kupující bere na vědomí, že pro zajištění plného účinku produktu je

nutné, aby při

sledování videí u všech online programů a videí dodržoval závazné pokyny

pro poslech (dále

jen „Pokyny”) uvedené níže v rámci tohoto odst. 1.7 podmínek.

1.7.1. Jsou-li předmětem koupě online či offline programy a další

vzdělávací videa, je tyto

potřeba poslouchat pozorně, uvedené techniky poctivě a naplno vyzkoušet

a to i několikrát.

1.7.2. Prodávající nenese žádnou zodpovědnost za případná zranění, úrazy

či jakákoli jiná

fyzická či psychická poškození a újmy zákazníka, které by mohly

vzniknout nesprávným

používáním technik a postupů uvedených v programech, doporučení konkrétních produktů je pouze informativní, zákazník musí sám zvážit zda je produkt pro něj vhodný

1.7.3. Online programy a vzdělávací videa ritualy-krasy.cz

nenahrazují lékařskou péči.

Je nutné přesně dodržovat instrukce vašeho lékaře či dermatologa, pokud  jste v jeho péči.

1.7.4. Prodávající si vyhrazuje právo odstraňovat z Webu všechny

nevhodné, urážlivé nebo

napadající komentáře dle svého uvážení bez předchozího upozornění.

SEMINÁŘE:

1.7.5. Podmínky se vztahují na všechny semináře z webu ritualy-krasy.cz.

1.7.6. Vaše rezervace účasti na semináři se stává platnou po odeslání

přihlášky a zaplacení

zálohy nebo plného kurzovného. V případě, že zvolíte variantu zálohy,

doplatek probíhá

na místě v hotovosti před začátkem akce.

1.7.7. Po odeslání přihlášky obdržíte potvrzující e-mail. Obdržením

tohoto e-mailu a tím

i potvrzení vzniká smluvní vztah.

1.7.8. Účastníci seminářů se účastní plně na svou zodpovědnost.

Organizátoři nenesou

zodpovědnost za fyzické či psychické újmy a materiální škody (např.

ztráty hmotných věcí či

cenností), ke kterým může v průběhu dojít.

1.7.9. Účastníci seminářů jsou povinni informovat lektory o jakýchkoli

vlastních fyzických či

psychických indispozicích, které by mohly vést ke vzniku zdravotních

komplikací v průběhu či

následkem seminářů, např. o hrozbě epileptického záchvatu, anamnéze

úzkostlivých vztahů

apod. V případě probíhající epidemie nebo pandemie účastníci offline

seminářů s fyzickou

přítomností osob doloží také veškeré další dokumenty, prohlášení nebo

zdravotní testy,

které budou v místě a čase semináře požadovány v souladu s

aplikovatelnými právními

předpisy, a to v rozsahu, který bude nezbytný pro účast na semináři a

ochranu zdraví dalších

účastníků seminářů.

1.7.10. V případě, že lektor během semináře či před ním zjistí, že účast

na semináři by mohla

účastníkovi způsobit zdravotní komplikace, má lektor právo účastníkovi v

zájmu ochrany jeho

zdraví zakázat či omezit účast na semináři. V těchto případech má

účastník nárok na úpravu

kurzovného, respektive na poměrnou náhradu kurzovného s ohledem na

ustanovení 1.7.12

níže.

1.7.11. Program seminářů je orientační a organizátor si vyhrazuje právo

na jeho změnu.

O případných změnách Vás ihned informujeme.

1.7.12. Storno podmínky: Při zrušení účasti déle než 30 dnů před

zahájením semináře,

účtujeme administrativní poplatek ve výši 200 Kč a platba bude vrácena

zpět na Váš účet. Při

zrušení účasti méně než 30 dnů předem účtujeme poplatek ve výši

rezervační zálohy. Při

zrušení účasti méně než 7 dní před začátkem semináře je celá Vaše platba

nevratná. Můžete

však za sebe určit náhradníka.

1.7.13. Vyšší moc: V případě zásahu vyšší moci (tedy nepředvídatelných

okolností, které jsou

mimo kontrolu organizátora seminářů jako je pandemie, a to včetně nemoci

způsobené

virem Sars-CoV-19, jakékoliv jiné pandemie, války, přírodní katastrofy

apod.) (dále jen „Vyšší

moc“) je organizátor seminářů oprávněn provést offline či fyzicky

probíhající seminář nebo

jeho část v on-line formě nebo jej nebo jeho část přesunout na jiný

termín (obdobné platí

v případě on-line seminářů v případě indispozice lektora z důvodů Vyšší

moci). V případě, že

se žádný z alternativních termínů nebude účastníku semináře hodit,

obdrží účastník

semináře voucher v plné hodnotě semináře na nákup jiných seminářů,

služeb nebo produktů(dle vlastní volby).

2. OBJEDNÁVKA A UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY

2.1. Označení předmětu koupě, popis jeho hlavních vlastností a cena,

včetně informace

o tom, zda je cena s DPH či bez DPH, jsou uvedeny na Webu. V případě

uvedení ceny bez

DPH je následně uvedena i cena s příslušnou zákonnou sazbou DPH.

Cena je dále vždy uvedena i na objednávkovém formuláři. Nabídka prodeje

zůstává

v platnosti po dobu, kdy je zobrazována na Webu. Prodávající si však

vyhrazuje právo

odmítnout již zadanou objednávku z důvodu nedostatku skladových zásob.

2.2 Prodejní formulář obsahuje vždy informace o zákazníkovi,

objednávaném předmětu

koupě (produktu, zboží či službě), ceně včetně uvedení daní a poplatků,

způsobu úhrady

kupní ceny, údaje o požadovaném způsobu doručení, údaji o trvání

předmětu koupě

v případě opakovaných nebo prodlužovaných služeb[A1] a informace o

nákladech spojených

s dodáním předmětu koupě. Při poskytování digitálního obsahu, včetně

online kurzů, náklady

na dodání účtovány nejsou.

2.3. Informace o jednotlivých technických krocích vedoucích k uzavření

smlouvy jsou patrné

z procesu objednávání a zákazník má možnost před vlastním odesláním

objednávky ji

zkontrolovat a případně opravit veškeré zde uvedené údaje a data. Po

jejich odeslání

považuje prodávající údaje uvedené v objednávce za správné a prodávající

nemá povinnost

jejich pravost jakkoli ověřovat.

2.4. Objednávku podá zákazník kliknutím na tlačítko „Odeslat“. Podáním

objednávky

zákazník stvrzuje, že se seznámil s těmito podmínkami a že s nimi

souhlasí. Podmínkou

platné elektronické objednávky je vyplnění všech předepsaných údajů a

náležitostí

uvedených v prodejním formuláři. Prodávající vylučuje přijetí nabídky,

která by ze strany

zákazníka obsahovala dodatek nebo odchylku.

2.5. Smluvní vztah mezi prodávajícím a zákazníkem vzniká potvrzením

objednávky (nikoliv

odesláním objednávky). Od tohoto momentu vznikají mezi ním a

prodávajícím vzájemná

práva a povinnosti, jež jsou vymezeny kupní smlouvou a těmito

podmínkami.

2.6. Zákazník souhlasí s použitím prostředků komunikace na dálku při

uzavírání smlouvy.

Za jejich využití nejsou účtovány zákazníkovi žádné další poplatky.

2.7. Smlouva je uzavírána v českém jazyce. Smlouva, resp. příslušný

daňový doklad, budou

uloženy v elektronickém interním archivu prodávajícího po dobu 5 let od

jejího uzavření

za účelem jejího úspěšného splnění a nejsou přístupné třetím

nezúčastněným stranám.

2.8. Prodávající je povinen poskytnout či dodat předmět koupě, který si

zákazník objednal

a zákazník se zavazuje předmět koupě převzít a zaplatit prodávajícímu

sjednanou kupní cenu.

Povinnosti dodat předmět koupě je prodávající zbaven v případě vyprodání

zásob, o čemž

bude zákazník informován.

2.9. Vlastnické právo k předmětu koupě, jehož povaha připouští přechod

vlastnického práva

k němu, přechází na zákazníka až po zaplacení kupní ceny a jeho

převzetí. Ve stejnou dobu

na zákazníka přechází i riziko vzniku škody na předmětu koupě.

3. CENA, ZPŮSOB ÚHRADY

3.1. Cena předmětu koupě včetně všech poplatků a informace o tom, zda je

cena s DPH či

bez DPH, je uvedena na Webu. V případě uvedení ceny bez DPH je následně

uvedena i cena

s příslušnou sazbou DPH podle aplikovatelných právních předpisů. Cena je

vždy uvedena

na prodejním formuláři.

3.2. Jsou-li předmětem koupě doplňky stravy, knihy a další zboží, je

zákazník společně

s cenou povinen zaplatit i náklady spojené s balením a dodáním. Cena za

balení a dodání je

vždy uvedena na prodejním formuláři, je-li prodávajícím účtována.

3.3. Prodávající vystaví ohledně plateb prováděných na základě smlouvy

zákazníkovi daňový

doklad – fakturu, který slouží jako doklad o zakoupení předmětu koupě.

Prodávající je

plátcem daně z přidané hodnoty.

ZPŮSOB ÚHRADY

3.4. Cenu předmětu koupě a případné náklady spojené s dodáním předmětu

koupě hradí

zákazník bezhotovostním způsobem, a to buď skrze platební bránu, nebo

převodem na účet

uvedený v prodejním formuláři.

3.5. Pro bezhotovostní platby skrze platební bránu jsou platební metody

napojeny

na platební bránu společnosti Go Pay která poskytuje zabezpečenou

technologii přijímání

platebních karet a online bankovních převodů. Čísla platebních karet a

hesla

k elektronickému bankovnictví jsou zadávána pomocí zabezpečeného a

důvěryhodného

kanálu společnosti Go Pay.

Využít můžete těchto možností plateb:

1. online platební kartou VISA, VISA elektron, MasterCard, Maestro

2. bankovním převodem na základě faktury

3.6. Platba je zásadně jednorázová, u některých produktů na Webu je ale

umožněn prodej ve formě splátek. Možnost splátek lze zvolit pomocí objednávkového

formuláře, pokud ji umožňuje.

3.7. V případě, že si zákazník objedná službu, jejíž povahou je

opakované plnění nebo je

poskytována na dobu neurčitou, je v rámci procesu uzavírání smlouvy

uvedena částka včetně

nákladů a dalších poplatků, která bude zákazníkovi účtována, a období,

kdy bude tato částka

zákazníkovi účtována.

3.8. Pokud využívá platbu převodem, je zákazník povinen uhradit cenu

společně s uvedením

správného variabilního symbolu platby dle potvrzení objednávky. V

opačném případě

prodávající neodpovídá za včasné plnění vzhledem k nemožnosti platbu

řádně identifikovat

a evidovat.

3.9. Kupní cena je splatná do 14 dnů od uzavření smlouvy (od data

vystavení faktury), není-li

uvedeno jinak, závazek zákazníka uhradit cenu za předmět koupě je splněn

okamžikem

připsání příslušné částky na účet prodávajícího.

4. DODACÍ PODMÍNKY

4.1. U online vzdělávacích produktů se dodáním rozumí zaslání

přístupových údajů nebo

přístupové URL adresy ze strany prodávajícího na emailovou adresu

zákazníka uvedenou

v prodejním formuláři.

4.2. Přístupové údaje nebo URL adresu poskytne prodávající zákazníkovi

až po zaplacení celé

kupní ceny včetně případných poplatků, a to nejpozději do tří dnů,

není-li uvedeno jinak.

4.3. Uživatel souhlasí s poskytnutím potvrzení o uzavření smlouvy a

potvrzení o souhlasu se

započetím plnění před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy v

elektronické podobě.

4.4. V případě, kdy zákazník zakupuje dodání digitálního obsahu, který

není dodáván

na hmotném nosiči, výslovně žádá o započetí poskytování tohoto

digitálního obsahu ihned

po uzavření kupní smlouvy ve lhůtě pro odstoupení od této smlouvy.

Zákazník bere

na vědomí, že takovém případě nebude mít ve vztahu k tomuto digitálnímu

obsahu právo

na odstoupení od smlouvy. Technické a programové vybavení, které je

nutné pro užití

digitálního obsahu, je uvedeno u konkrétního digitálního obsahu na Webu.

4.5. V případě, kdy zákazník zakupuje prostřednictvím Webu službu,

výslovně žádá o započetí

poskytování této služby ihned po uzavření smlouvy ve lhůtě pro

odstoupení od smlouvy.

Zákazník bere na vědomí, že v takovém případě nebude mít ve vztahu k

těmto službám právo

na odstoupení od smlouvy, pokud již služba byla v plném rozsahu

poskytnuta, resp. v případě

jejího poskytnutí v částečném rozsahu nemá právo na vrácení poměrné

části sjednané ceny

za službu poskytnutou do okamžiku odstoupení od smlouvy.

4.6. V případě knih a jiného zboží prodávající dodává a doručuje

objednaný předmět koupě

dle velikosti a váhy obchodním balíkem České pošty dle aktuálního

sazebníku, v co

nejkratším termínu, obvykle do 2-10 pracovních dnů od obdržení platby.

Místo dodání je

stanoveno na základě prodejního formuláře. Za splnění dodávky se

považuje předání

předmětu koupě držiteli poštovní licence k doručení na adresu uvedenou v

prodejním

formuláři.

4.7. Zákazník se zavazuje předmět koupě při dodání bez zbytečného

odkladu převzít. Pokud

by tak neučinil, bude povinen hradit veškeré náklady prodávajícího

související s odesláním

předmětu koupě, uskladněním zboží a jeho zasláním zpět, a to včetně

poštovného, balného,

manipulačních poplatků a snížení hodnoty předmětu koupě.

5. ZABEZPEČENÍ A OCHRANA PRÁV DUŠEVNÍHO VLASTNICTVÍ

5.1. Přístupové údaje k online produktům či na příslušnou URL adresu

jsou určeny pouze pro

osobní potřebu zákazníka. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen

uživatelským jménem

a heslem. Zákazník je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací

nezbytných

k přístupu do jeho uživatelského účtu k online produktu či k poskytnuté

URL adrese.

Prodávající nenese žádnou odpovědnost za zneužití uživatelského jména a

hesla třetí

osobou.

5.2. Produkty, které prodávající prostřednictvím Webu prodává (především

online vzdělávací

programy a knihy) včetně jejich náplně, podléhají právní ochraně dle

práva duševního

vlastnictví včetně autorského práva. Jakékoliv jejich šíření nebo

poskytování třetím osobám

bez předchozího písemného souhlasu autora je zakázáno. Oprávnění k

výkonu práva

autorské dílo užít může být zákazníkovi poskytnuto jen na základě

licenční smlouvy. Zákazník

odpovídá prodávajícímu za újmu, kterou porušením práv na ochranu

autorského díla

způsobí.

6. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY, REKLAMAČNÍ ŘÁD

Odstoupení od smlouvy ze strany spotřebitele

6.1. Je-li kupující spotřebitelem, má v souladu s ustanovením § 1829

odst. 1 a 2 občanského

zákoníku právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od a) uzavření

smlouvy v případě

poskytnutí digitálního obsahu nebo poskytnutí služeb anebo b) převzetí

předmětu koupě,

a to i bez udání důvodu a bez jakékoliv sankce. Může tak učinit

jakýmkoliv jednoznačným

prohlášením vůči prodávajícímu, zejm. však za využití níže uvedeného

formuláře. Toto právo

neslouží jako způsob řešení reklamace zboží.

6.2. Od smlouvy nelze odstoupit, jestliže:

a) byly předmětem koupě služby, které prodávající před uplynutím lhůty

pro odstoupení od

smlouvy již v plném rozsahu poskytl;

b) je předmětem koupě digitální obsah ve smyslu odst. 4.4. podmínek s

výjimkou situace

popsané v čl. 8; a

c) je předmětem koupě audiovizuální nahrávka nebo počítačový program,

které byly

v zapečetěném obalu, který zákazník porušil.

6.3. Rozhodnete-li se pro odstoupení od smlouvy v této lhůtě, dodržujte

pokyny uvedené

níže v Reklamačním řádu.

REKLAMAČNÍ ŘÁD

 Nejpozději 14. den po převzetí/dodání předmětu koupě, resp. v případě,

kdy

předmětem smlouvy není koupě zboží, nejpozději 14. den po uzavření

smlouvy, musí

být prodávajícímu odeslán projev vůle o odstoupení od smlouvy. Vzorový

formulář

pro odstoupení od smlouvy je následující (vyplňte tento formulář a

pošlete jej zpět

pouze v případě, že chcete odstoupit od smlouvy):

1. Oznámení o odstoupení od smlouvy

2. Adresát (zde spotřebitel vloží jméno a příjmení, adresu a e-mailovou

adresu):

3. Oznamuji/oznamujeme (*), že tímto odstupuji/odstupujeme (*) od

smlouvy o nákupu tohoto zboží (*)

4. Datum objednání (*)/datum obdržení (*) /číslo objednávky (*) (bylo-li

přiděleno)

5. Jméno a příjmení spotřebitele/spotřebitelů

6. Adresa spotřebitele/spotřebitelů

7. Sdělení čísla účtu, na který požaduji vrácení peněz

8. Podpis spotřebitele/spotřebitelů (pouze pokud je tento formulář

zasílán

v listinné podobě)

9. Datum(*)

 -Odešlete formulář prosím emailem na sarka@ritualy-krasy.cz spolu

s uvedením čísla objednávky, jména a data nákupu.

 -Odstoupení je možno provést elektronickou formou na emailu:

sarka@ritualy-krasy.cz, písemnou formou pak na adresu prodávajícího

uvedenou v těchto podmínkách viz výše, vždy s prohlášením, že zákazník

odstupuje

od smlouvy a s přiložením kopie faktury – daňového dokladu. Zákazníkovi

bude zaslán

dobropis s částkou odpovídající kupní ceně. Částka bude vrácena

nejpozději do 30

dnů od doručení emailu s odstoupením od smlouvy.

- V případě odstoupení zákazníka od smlouvy na online vzdělávací

produkt, pokud je

takové odstoupení prodávajícím umožněno, je prodávající oprávněn

neprodleně

po doručení odstoupení zákazníkovi deaktivovat a znemožnit přístup do

členské

sekce programu.

-Pokud zákazník odstoupí od smlouvy, vrátí mu prodávající peněžní

přijaté prostředky

(kromě částky představující dodatečné náklady na dodání zboží vzniklé v

důsledku

zákazníkem zvoleného způsobu dodání předmětu koupě jiného než

nejlevnějšího)

do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy zákazníkem, a to stejným

způsobem,

jakým je prodávající od zákazníka přijal, pokud zákazník neurčí jinak.

- V případě odstoupení od smlouvy nese zákazník náklady spojené s

navrácením

předmětu koupě, jakož i náhradu za snížení hodnoty zboží, které vzniklo

v důsledku

nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné k tomu, aby se seznámil s

povahou,

vlastnostmi a funkčností zboží, tj. k vyzkoušení zboží.

-V případě, že zákazník odstupuje od smlouvy, jejímž předmětem je

poskytování

služeb, uhradí mu prodávající pouze část sjednané ceny za tyto služby,

které ještě

nebyly poskytnuty do okamžiku odstoupení od smlouvy.

- V případě odstoupení zákazníka od smlouvy není prodávající povinen

vrátit přijaté

peněžní prostředky zákazníkovi dříve, než mu zákazník zboží vrátí nebo

prokáže, že

zboží prodávajícímu odeslal.

Odstoupení od smlouvy ze strany prodávajícího

6.4. Prodávající je oprávněn od kupní smlouvy odstoupit bez zbytečného

odkladu, pokud

zjistí, že druhá strana porušila smlouvu podstatným způsobem. Pro účely

této smlouvy se

za podstatné porušení této smlouvy považuje především:

- prodlení zákazníka s úhradou kupní ceny nebo dílčí úhrady (splátky)

více jak 10 dnů

po době splatnosti;

- porušení povinností na ochranu práv duševního vlastnictví (čl. 5

podmínek) ze strany

zákazníka.

7. PRÁVA A POVINNOSTI Z VADNÉHO PLNĚNÍ, REKLAMACE

7.1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně odpovědnosti

prodávajícího za vady, tj. práv

z vadného plnění, se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména

ustanoveními §

1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku).

7.2. Prodávající odpovídá zákazníkovi, že zboží při převzetí nemá vady.

V případě, že věc při

převzetí není ve shodě s kupní smlouvou, má zákazník právo na to, aby

prodávající bezplatně

a bez zbytečného odkladu předmět koupě uvedl do stavu odpovídajícího

kupní smlouvě.

7.3.Vadné plnění uplatňuje zákazník bez zbytečného odkladu u

prodávajícího, nejpozději

však do dvou let od převzetí zboží. Při převzetí předmětu koupě

zasílaného jako obchodní

balík České pošty je zákazník povinen zkontrolovat nepoškozenost obalu a

zásilky, a pokud

balík převezme, je povinen zkontrolovat, že obsah balíku je po přepravě

v pořádku, a to bez

zbytečného odkladu po převzetí zásilky. Zákazník bere na vědomí, že

pozdější kontrolou

obsahu zásilky, pokud by došlo k poškození předmětu koupě při přepravě,

může být

způsobena škoda prodávajícímu spočívající v případné nemožnosti

uplatnění nároků

z přepravní smlouvy. Zákazník poskytne při reklamaci přepravy kupujícímu

nezbytnou

součinnost.

7.4. Pro reklamaci nás prosím kontaktujte emailem na adrese

sarka@ritualy-krasy.cz. Součástí reklamace by mělo být přiložení

dokladu o koupi

a popis závady. O způsobu vyřízení reklamace budete informováni emailem.

Při reklamaci je

zákazník povinen postupovat podle reklamačního řádu Prodávajícího

uvedeného v čl. 6

těchto podmínek.

7.5. Zákazník může požadovat bezplatné odstranění vady, přiměřenou slevu

z ceny a není-li

to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného

odkladu), lze

uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad. Není-li oprava nebo

výměna možná,

na základě odstoupení od smlouvy může zákazník požadovat vrácení kupní

ceny v plné výši.

7.6. Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30

dnů ode dne

uplatnění reklamace, pokud se prodávající se zákazníkem nedohodne na

delší lhůtě.

7.7. Prodávající není povinen nároku zákazníka vyhovět, pokud prokáže,

že tento před

převzetím o vadě předmětu koupě věděl nebo ji sám způsobil. Prodávající

neodpovídá

za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k

použití. Rovněž prodávající neodpovídá za závady, které mohou vzniknout zákazníku díky

pomalému internetovému připojení kupujícího, neaktualizovanému internetovému prohlížeči či

nenainstalovanému softwaru nutnému pro spuštění webináře či online produktu.

8. GARANCE VRÁCENÍ PENĚZ U ONLINE/OFFLINE PROGRAMŮ A VIDEÍ A PŘÍSTUPU

DO ČLENSKÝCH SEKCÍ

8.1. Prodávající umožňuje zákazníkovi odstoupit od smlouvy do 14 dnů od

jejího uzavření,

pokud byly předmětem koupě digitální obsah a/nebo online/off-line

programy, videa a/nebo

přístup do členských sekcí, a to v případě, že zákazník nebude spokojený

či zjistí, že pro něj

není produkt vhodný.

8.2. Odstoupení od smlouvy v případě nespokojenosti zašle zákazník

elektronickou formou

na sarka@ritualy-krasy.cz s prohlášením, že od smlouvy odstupuje z

důvodu

nespokojenosti, a s přiložením kopie faktury/daňového dokladu a data

nákupu. Pro

odstoupení může zákazník využít vzorový formulář prodávajícího.

8.3. Peníze budou zákazníkovi vráceny stejným způsobem, jakým byly od

něj obdrženy, a to

do 30 dnů od doručení emailu s odstoupením od smlouvy a zaslaného

potvrzení o přijetí

opravného daňového dokladu na naší emailovou adresu

sarka@ritualy-krasy.cz

Po obdržení žádosti dojde automaticky k deaktivaci zákazníkova přístupu

k produktu.

9. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ A DIGITÁLNÍ IDENTIFIKÁTORY

9.1. Prodávající plně respektuje důvěrný charakter Vašich osobních

údajů, které vyplňujete

do objednávky a poskytujete prodávajícímu. Podrobné informace o tom, jak

prodávající

zpracovává a chrání osobní údaje či jak pracuje s digitálními

identifikátory včetně cookies,

naleznete u Informací o ochraně osobních údajů, dostupných na ZDE.

10. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

10.1. Údaje o existenci, způsobu a podmínkách mimosoudního vyřizování

stížností

spotřebitelů včetně údaje, zda se lze obrátit se stížností na orgán

dohledu nebo státního

dozoru:

- Mimosoudní řešení sporů zejm. prostřednictvím mediace či arbitráže

(rozhodčího

řízení); řešení sporů uvedeným způsobem je založeno na dobrovolné účasti

obou

stran, objektivitě a nestrannosti řízení.

- Dozorovým a kontrolním orgánem státní správy je Česká obchodní

inspekce. Česká

obchodní inspekce kontroluje a dozoruje právnické a fyzické osoby

prodávající nebo

dodávající výrobky a zboží na vnitřní trh, poskytující služby nebo

vyvíjející jinou

podobnou činnost na vnitřním trhu, poskytující spotřebitelský úvěr nebo

provozující

tržiště (tržnice), pokud podle zvláštních právních předpisů nevykonává

tento dozor

jiný správní úřad (bližší informace jsou uvedeny v zákoně č. 64/1986

Sb., o České

obchodní inspekci).

- Pokud mezi námi jako prodávajícím a zákazníkem-spotřebitelem dojde ke

spotřebitelskému sporu, má spotřebitel právo na jeho mimosoudní řešení.

Subjektem

mimosoudního řešení podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně

spotřebitele, je Česká

obchodní inspekce. Veškeré podrobnosti k mimosoudnímu řešení jsou

uvedeny

na stránkách České obchodní inspekce https://adr.coi.cz/cs. Spotřebitel

může využít

rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou

komisí

na adrese http://ec.europa.eu/…dr/.

- Prodávající má k prodeji příslušná živnostenská oprávnění.

Živnostenskou kontrolu

provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad.

- Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu §

1765 odst. 2

občanského zákoníku.

10.2. Doručování: Kupujícímu může být doručováno na elektronickou adresu

kupujícího.

10. 3. Jiné

- Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční)

prvek, pak

strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Volbou práva podle

předchozí věty

není kupující, který je spotřebitelem, zbaven ochrany, kterou mu

poskytují

ustanovení právního řádu, od nichž se nelze smluvně odchýlit, a jež by

se v případě

neexistence volby práva jinak použila dle ustanovení čl. 6 odst. 1

Nařízení Evropského

parlamentu a Rady (ES) č. 593/2008 ze dne 17. června 2008 o právu

rozhodném pro

smluvní závazkové vztahy (Řím I).

- Je-li některé ustanovení podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se

takovým stane,

namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se

neplatnému

ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho

ustanovení

není dotknuta platnost ostatních ustanovení.

10.4. Účinnost: Tyto podmínky nabývají účinnosti dne 1. 10. 2022.

Informace jsou sdělovány

prostřednictvím webových stránek ritualy-krasy.cz popřípadě

dalšími

informačními kanály, zpravidla však emailem. Prodávající si vyhrazuje

právo na změnu těchto

podmínek. Každá nová verze podmínek je dostupná na webových stránkách

https://ritualy-krasy.cz a je označena datem účinnosti. Veškeré

objednávky se vždy řídí