Všeobecné obchodní podmínky
VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY
1. OBECNÁ USTANOVENÍ
1.1 Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen "Podmínky") platí pro
prodej zboží,
produktů a služeb prodávajícího (dále jen „předmět koupě"), kterým je
Šárka Gottvaldová
, se sídlem Kučerov 49, 68201 Vyškov, IČ:71979212
(dále jen “Prodávající”), s
kontaktním telefonním
číslem +420 776 656 375 a emailem sarka@ritualy-krasy.cz (dále jen „Web“).
1.2. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti
prodávajícího
a kupujícího (kupující dále označován také jako „zákazník“).
1.3. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí každé kupní
smlouvy
uzavřené mezi zákazníkem a prodávajícím.
1.4. Je-li smluvní stranou spotřebitel (jiná osoba, než podnikatel
činící objednávku v rámci
své podnikatelské činnosti), řídí se vztahy neupravené obchodními
podmínkami
ustanoveními občanského zákoníku (zákona č. 89/2012 Sb.) o závazcích ze
smluv uzavíraných
se spotřebitelem a zákonem o ochraně spotřebitele (zákona č. 634/1992
Sb.).
1.5. Tyto obchodní podmínky jsou veřejně přístupné na webu.
1.6. Předmětem koupě může být také zejména nákup a prodej internetových
vzdělávacích
online i offline programů a dalších vzdělávacích videí uveřejněných na
Webu,
včetně seminářů.
1.7. Kupující bere na vědomí, že pro zajištění plného účinku produktu je
nutné, aby při
sledování videí u všech online programů a videí dodržoval závazné pokyny
pro poslech (dále
jen „Pokyny”) uvedené níže v rámci tohoto odst. 1.7 podmínek.
1.7.1. Jsou-li předmětem koupě online či offline programy a další
vzdělávací videa, je tyto
potřeba poslouchat pozorně, uvedené techniky poctivě a naplno vyzkoušet
a to i několikrát.
1.7.2. Prodávající nenese žádnou zodpovědnost za případná zranění, úrazy
či jakákoli jiná
fyzická či psychická poškození a újmy zákazníka, které by mohly
vzniknout nesprávným
používáním technik a postupů uvedených v programech, doporučení konkrétních produktů je pouze informativní, zákazník musí sám zvážit zda je produkt pro něj vhodný
1.7.3. Online programy a vzdělávací videa ritualy-krasy.cz
nenahrazují lékařskou péči.
Je nutné přesně dodržovat instrukce vašeho lékaře či dermatologa, pokud jste v jeho péči.
1.7.4. Prodávající si vyhrazuje právo odstraňovat z Webu všechny
nevhodné, urážlivé nebo
napadající komentáře dle svého uvážení bez předchozího upozornění.
SEMINÁŘE:
1.7.5. Podmínky se vztahují na všechny semináře z webu ritualy-krasy.cz.
1.7.6. Vaše rezervace účasti na semináři se stává platnou po odeslání
přihlášky a zaplacení
zálohy nebo plného kurzovného. V případě, že zvolíte variantu zálohy,
doplatek probíhá
na místě v hotovosti před začátkem akce.
1.7.7. Po odeslání přihlášky obdržíte potvrzující e-mail. Obdržením
tohoto e-mailu a tím
i potvrzení vzniká smluvní vztah.
1.7.8. Účastníci seminářů se účastní plně na svou zodpovědnost.
Organizátoři nenesou
zodpovědnost za fyzické či psychické újmy a materiální škody (např.
ztráty hmotných věcí či
cenností), ke kterým může v průběhu dojít.
1.7.9. Účastníci seminářů jsou povinni informovat lektory o jakýchkoli
vlastních fyzických či
psychických indispozicích, které by mohly vést ke vzniku zdravotních
komplikací v průběhu či
následkem seminářů, např. o hrozbě epileptického záchvatu, anamnéze
úzkostlivých vztahů
apod. V případě probíhající epidemie nebo pandemie účastníci offline
seminářů s fyzickou
přítomností osob doloží také veškeré další dokumenty, prohlášení nebo
zdravotní testy,
které budou v místě a čase semináře požadovány v souladu s
aplikovatelnými právními
předpisy, a to v rozsahu, který bude nezbytný pro účast na semináři a
ochranu zdraví dalších
účastníků seminářů.
1.7.10. V případě, že lektor během semináře či před ním zjistí, že účast
na semináři by mohla
účastníkovi způsobit zdravotní komplikace, má lektor právo účastníkovi v
zájmu ochrany jeho
zdraví zakázat či omezit účast na semináři. V těchto případech má
účastník nárok na úpravu
kurzovného, respektive na poměrnou náhradu kurzovného s ohledem na
ustanovení 1.7.12
níže.
1.7.11. Program seminářů je orientační a organizátor si vyhrazuje právo
na jeho změnu.
O případných změnách Vás ihned informujeme.
1.7.12. Storno podmínky: Při zrušení účasti déle než 30 dnů před
zahájením semináře,
účtujeme administrativní poplatek ve výši 200 Kč a platba bude vrácena
zpět na Váš účet. Při
zrušení účasti méně než 30 dnů předem účtujeme poplatek ve výši
rezervační zálohy. Při
zrušení účasti méně než 7 dní před začátkem semináře je celá Vaše platba
nevratná. Můžete
však za sebe určit náhradníka.
1.7.13. Vyšší moc: V případě zásahu vyšší moci (tedy nepředvídatelných
okolností, které jsou
mimo kontrolu organizátora seminářů jako je pandemie, a to včetně nemoci
způsobené
virem Sars-CoV-19, jakékoliv jiné pandemie, války, přírodní katastrofy
apod.) (dále jen „Vyšší
moc“) je organizátor seminářů oprávněn provést offline či fyzicky
probíhající seminář nebo
jeho část v on-line formě nebo jej nebo jeho část přesunout na jiný
termín (obdobné platí
v případě on-line seminářů v případě indispozice lektora z důvodů Vyšší
moci). V případě, že
se žádný z alternativních termínů nebude účastníku semináře hodit,
obdrží účastník
semináře voucher v plné hodnotě semináře na nákup jiných seminářů,
služeb nebo produktů(dle vlastní volby).
2. OBJEDNÁVKA A UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY
2.1. Označení předmětu koupě, popis jeho hlavních vlastností a cena,
včetně informace
o tom, zda je cena s DPH či bez DPH, jsou uvedeny na Webu. V případě
uvedení ceny bez
DPH je následně uvedena i cena s příslušnou zákonnou sazbou DPH.
Cena je dále vždy uvedena i na objednávkovém formuláři. Nabídka prodeje
zůstává
v platnosti po dobu, kdy je zobrazována na Webu. Prodávající si však
vyhrazuje právo
odmítnout již zadanou objednávku z důvodu nedostatku skladových zásob.
2.2 Prodejní formulář obsahuje vždy informace o zákazníkovi,
objednávaném předmětu
koupě (produktu, zboží či službě), ceně včetně uvedení daní a poplatků,
způsobu úhrady
kupní ceny, údaje o požadovaném způsobu doručení, údaji o trvání
předmětu koupě
v případě opakovaných nebo prodlužovaných služeb[A1] a informace o
nákladech spojených
s dodáním předmětu koupě. Při poskytování digitálního obsahu, včetně
online kurzů, náklady
na dodání účtovány nejsou.
2.3. Informace o jednotlivých technických krocích vedoucích k uzavření
smlouvy jsou patrné
z procesu objednávání a zákazník má možnost před vlastním odesláním
objednávky ji
zkontrolovat a případně opravit veškeré zde uvedené údaje a data. Po
jejich odeslání
považuje prodávající údaje uvedené v objednávce za správné a prodávající
nemá povinnost
jejich pravost jakkoli ověřovat.
2.4. Objednávku podá zákazník kliknutím na tlačítko „Odeslat“. Podáním
objednávky
zákazník stvrzuje, že se seznámil s těmito podmínkami a že s nimi
souhlasí. Podmínkou
platné elektronické objednávky je vyplnění všech předepsaných údajů a
náležitostí
uvedených v prodejním formuláři. Prodávající vylučuje přijetí nabídky,
která by ze strany
zákazníka obsahovala dodatek nebo odchylku.
2.5. Smluvní vztah mezi prodávajícím a zákazníkem vzniká potvrzením
objednávky (nikoliv
odesláním objednávky). Od tohoto momentu vznikají mezi ním a
prodávajícím vzájemná
práva a povinnosti, jež jsou vymezeny kupní smlouvou a těmito
podmínkami.
2.6. Zákazník souhlasí s použitím prostředků komunikace na dálku při
uzavírání smlouvy.
Za jejich využití nejsou účtovány zákazníkovi žádné další poplatky.
2.7. Smlouva je uzavírána v českém jazyce. Smlouva, resp. příslušný
daňový doklad, budou
uloženy v elektronickém interním archivu prodávajícího po dobu 5 let od
jejího uzavření
za účelem jejího úspěšného splnění a nejsou přístupné třetím
nezúčastněným stranám.
2.8. Prodávající je povinen poskytnout či dodat předmět koupě, který si
zákazník objednal
a zákazník se zavazuje předmět koupě převzít a zaplatit prodávajícímu
sjednanou kupní cenu.
Povinnosti dodat předmět koupě je prodávající zbaven v případě vyprodání
zásob, o čemž
bude zákazník informován.
2.9. Vlastnické právo k předmětu koupě, jehož povaha připouští přechod
vlastnického práva
k němu, přechází na zákazníka až po zaplacení kupní ceny a jeho
převzetí. Ve stejnou dobu
na zákazníka přechází i riziko vzniku škody na předmětu koupě.
3. CENA, ZPŮSOB ÚHRADY
3.1. Cena předmětu koupě včetně všech poplatků a informace o tom, zda je
cena s DPH či
bez DPH, je uvedena na Webu. V případě uvedení ceny bez DPH je následně
uvedena i cena
s příslušnou sazbou DPH podle aplikovatelných právních předpisů. Cena je
vždy uvedena
na prodejním formuláři.
3.2. Jsou-li předmětem koupě doplňky stravy, knihy a další zboží, je
zákazník společně
s cenou povinen zaplatit i náklady spojené s balením a dodáním. Cena za
balení a dodání je
vždy uvedena na prodejním formuláři, je-li prodávajícím účtována.
3.3. Prodávající vystaví ohledně plateb prováděných na základě smlouvy
zákazníkovi daňový
doklad – fakturu, který slouží jako doklad o zakoupení předmětu koupě.
Prodávající je
plátcem daně z přidané hodnoty.
ZPŮSOB ÚHRADY
3.4. Cenu předmětu koupě a případné náklady spojené s dodáním předmětu
koupě hradí
zákazník bezhotovostním způsobem, a to buď skrze platební bránu, nebo
převodem na účet
uvedený v prodejním formuláři.
3.5. Pro bezhotovostní platby skrze platební bránu jsou platební metody
napojeny
na platební bránu společnosti Go Pay která poskytuje zabezpečenou
technologii přijímání
platebních karet a online bankovních převodů. Čísla platebních karet a
hesla
k elektronickému bankovnictví jsou zadávána pomocí zabezpečeného a
důvěryhodného
kanálu společnosti Go Pay.
Využít můžete těchto možností plateb:
1. online platební kartou VISA, VISA elektron, MasterCard, Maestro
2. bankovním převodem na základě faktury
3.6. Platba je zásadně jednorázová, u některých produktů na Webu je ale
umožněn prodej ve formě splátek. Možnost splátek lze zvolit pomocí objednávkového
formuláře, pokud ji umožňuje.
3.7. V případě, že si zákazník objedná službu, jejíž povahou je
opakované plnění nebo je
poskytována na dobu neurčitou, je v rámci procesu uzavírání smlouvy
uvedena částka včetně
nákladů a dalších poplatků, která bude zákazníkovi účtována, a období,
kdy bude tato částka
zákazníkovi účtována.
3.8. Pokud využívá platbu převodem, je zákazník povinen uhradit cenu
společně s uvedením
správného variabilního symbolu platby dle potvrzení objednávky. V
opačném případě
prodávající neodpovídá za včasné plnění vzhledem k nemožnosti platbu
řádně identifikovat
a evidovat.
3.9. Kupní cena je splatná do 14 dnů od uzavření smlouvy (od data
vystavení faktury), není-li
uvedeno jinak, závazek zákazníka uhradit cenu za předmět koupě je splněn
okamžikem
připsání příslušné částky na účet prodávajícího.
4. DODACÍ PODMÍNKY
4.1. U online vzdělávacích produktů se dodáním rozumí zaslání
přístupových údajů nebo
přístupové URL adresy ze strany prodávajícího na emailovou adresu
zákazníka uvedenou
v prodejním formuláři.
4.2. Přístupové údaje nebo URL adresu poskytne prodávající zákazníkovi
až po zaplacení celé
kupní ceny včetně případných poplatků, a to nejpozději do tří dnů,
není-li uvedeno jinak.
4.3. Uživatel souhlasí s poskytnutím potvrzení o uzavření smlouvy a
potvrzení o souhlasu se
započetím plnění před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy v
elektronické podobě.
4.4. V případě, kdy zákazník zakupuje dodání digitálního obsahu, který
není dodáván
na hmotném nosiči, výslovně žádá o započetí poskytování tohoto
digitálního obsahu ihned
po uzavření kupní smlouvy ve lhůtě pro odstoupení od této smlouvy.
Zákazník bere
na vědomí, že takovém případě nebude mít ve vztahu k tomuto digitálnímu
obsahu právo
na odstoupení od smlouvy. Technické a programové vybavení, které je
nutné pro užití
digitálního obsahu, je uvedeno u konkrétního digitálního obsahu na Webu.
4.5. V případě, kdy zákazník zakupuje prostřednictvím Webu službu,
výslovně žádá o započetí
poskytování této služby ihned po uzavření smlouvy ve lhůtě pro
odstoupení od smlouvy.
Zákazník bere na vědomí, že v takovém případě nebude mít ve vztahu k
těmto službám právo
na odstoupení od smlouvy, pokud již služba byla v plném rozsahu
poskytnuta, resp. v případě
jejího poskytnutí v částečném rozsahu nemá právo na vrácení poměrné
části sjednané ceny
za službu poskytnutou do okamžiku odstoupení od smlouvy.
4.6. V případě knih a jiného zboží prodávající dodává a doručuje
objednaný předmět koupě
dle velikosti a váhy obchodním balíkem České pošty dle aktuálního
sazebníku, v co
nejkratším termínu, obvykle do 2-10 pracovních dnů od obdržení platby.
Místo dodání je
stanoveno na základě prodejního formuláře. Za splnění dodávky se
považuje předání
předmětu koupě držiteli poštovní licence k doručení na adresu uvedenou v
prodejním
formuláři.
4.7. Zákazník se zavazuje předmět koupě při dodání bez zbytečného
odkladu převzít. Pokud
by tak neučinil, bude povinen hradit veškeré náklady prodávajícího
související s odesláním
předmětu koupě, uskladněním zboží a jeho zasláním zpět, a to včetně
poštovného, balného,
manipulačních poplatků a snížení hodnoty předmětu koupě.
5. ZABEZPEČENÍ A OCHRANA PRÁV DUŠEVNÍHO VLASTNICTVÍ
5.1. Přístupové údaje k online produktům či na příslušnou URL adresu
jsou určeny pouze pro
osobní potřebu zákazníka. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen
uživatelským jménem
a heslem. Zákazník je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací
nezbytných
k přístupu do jeho uživatelského účtu k online produktu či k poskytnuté
URL adrese.
Prodávající nenese žádnou odpovědnost za zneužití uživatelského jména a
hesla třetí
osobou.
5.2. Produkty, které prodávající prostřednictvím Webu prodává (především
online vzdělávací
programy a knihy) včetně jejich náplně, podléhají právní ochraně dle
práva duševního
vlastnictví včetně autorského práva. Jakékoliv jejich šíření nebo
poskytování třetím osobám
bez předchozího písemného souhlasu autora je zakázáno. Oprávnění k
výkonu práva
autorské dílo užít může být zákazníkovi poskytnuto jen na základě
licenční smlouvy. Zákazník
odpovídá prodávajícímu za újmu, kterou porušením práv na ochranu
autorského díla
způsobí.
6. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY, REKLAMAČNÍ ŘÁD
Odstoupení od smlouvy ze strany spotřebitele
6.1. Je-li kupující spotřebitelem, má v souladu s ustanovením § 1829
odst. 1 a 2 občanského
zákoníku právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od a) uzavření
smlouvy v případě
poskytnutí digitálního obsahu nebo poskytnutí služeb anebo b) převzetí
předmětu koupě,
a to i bez udání důvodu a bez jakékoliv sankce. Může tak učinit
jakýmkoliv jednoznačným
prohlášením vůči prodávajícímu, zejm. však za využití níže uvedeného
formuláře. Toto právo
neslouží jako způsob řešení reklamace zboží.
6.2. Od smlouvy nelze odstoupit, jestliže:
a) byly předmětem koupě služby, které prodávající před uplynutím lhůty
pro odstoupení od
smlouvy již v plném rozsahu poskytl;
b) je předmětem koupě digitální obsah ve smyslu odst. 4.4. podmínek s
výjimkou situace
popsané v čl. 8; a
c) je předmětem koupě audiovizuální nahrávka nebo počítačový program,
které byly
v zapečetěném obalu, který zákazník porušil.
6.3. Rozhodnete-li se pro odstoupení od smlouvy v této lhůtě, dodržujte
pokyny uvedené
níže v Reklamačním řádu.
REKLAMAČNÍ ŘÁD
Nejpozději 14. den po převzetí/dodání předmětu koupě, resp. v případě,
kdy
předmětem smlouvy není koupě zboží, nejpozději 14. den po uzavření
smlouvy, musí
být prodávajícímu odeslán projev vůle o odstoupení od smlouvy. Vzorový
formulář
pro odstoupení od smlouvy je následující (vyplňte tento formulář a
pošlete jej zpět
pouze v případě, že chcete odstoupit od smlouvy):
1. Oznámení o odstoupení od smlouvy
2. Adresát (zde spotřebitel vloží jméno a příjmení, adresu a e-mailovou
adresu):
3. Oznamuji/oznamujeme (*), že tímto odstupuji/odstupujeme (*) od
smlouvy o nákupu tohoto zboží (*)
4. Datum objednání (*)/datum obdržení (*) /číslo objednávky (*) (bylo-li
přiděleno)
5. Jméno a příjmení spotřebitele/spotřebitelů
6. Adresa spotřebitele/spotřebitelů
7. Sdělení čísla účtu, na který požaduji vrácení peněz
8. Podpis spotřebitele/spotřebitelů (pouze pokud je tento formulář
zasílán
v listinné podobě)
9. Datum(*)
-Odešlete formulář prosím emailem na sarka@ritualy-krasy.cz spolu
s uvedením čísla objednávky, jména a data nákupu.
-Odstoupení je možno provést elektronickou formou na emailu:
sarka@ritualy-krasy.cz, písemnou formou pak na adresu prodávajícího
uvedenou v těchto podmínkách viz výše, vždy s prohlášením, že zákazník
odstupuje
od smlouvy a s přiložením kopie faktury – daňového dokladu. Zákazníkovi
bude zaslán
dobropis s částkou odpovídající kupní ceně. Částka bude vrácena
nejpozději do 30
dnů od doručení emailu s odstoupením od smlouvy.
- V případě odstoupení zákazníka od smlouvy na online vzdělávací
produkt, pokud je
takové odstoupení prodávajícím umožněno, je prodávající oprávněn
neprodleně
po doručení odstoupení zákazníkovi deaktivovat a znemožnit přístup do
členské
sekce programu.
-Pokud zákazník odstoupí od smlouvy, vrátí mu prodávající peněžní
přijaté prostředky
(kromě částky představující dodatečné náklady na dodání zboží vzniklé v
důsledku
zákazníkem zvoleného způsobu dodání předmětu koupě jiného než
nejlevnějšího)
do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy zákazníkem, a to stejným
způsobem,
jakým je prodávající od zákazníka přijal, pokud zákazník neurčí jinak.
- V případě odstoupení od smlouvy nese zákazník náklady spojené s
navrácením
předmětu koupě, jakož i náhradu za snížení hodnoty zboží, které vzniklo
v důsledku
nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné k tomu, aby se seznámil s
povahou,
vlastnostmi a funkčností zboží, tj. k vyzkoušení zboží.
-V případě, že zákazník odstupuje od smlouvy, jejímž předmětem je
poskytování
služeb, uhradí mu prodávající pouze část sjednané ceny za tyto služby,
které ještě
nebyly poskytnuty do okamžiku odstoupení od smlouvy.
- V případě odstoupení zákazníka od smlouvy není prodávající povinen
vrátit přijaté
peněžní prostředky zákazníkovi dříve, než mu zákazník zboží vrátí nebo
prokáže, že
zboží prodávajícímu odeslal.
Odstoupení od smlouvy ze strany prodávajícího
6.4. Prodávající je oprávněn od kupní smlouvy odstoupit bez zbytečného
odkladu, pokud
zjistí, že druhá strana porušila smlouvu podstatným způsobem. Pro účely
této smlouvy se
za podstatné porušení této smlouvy považuje především:
- prodlení zákazníka s úhradou kupní ceny nebo dílčí úhrady (splátky)
více jak 10 dnů
po době splatnosti;
- porušení povinností na ochranu práv duševního vlastnictví (čl. 5
podmínek) ze strany
zákazníka.
7. PRÁVA A POVINNOSTI Z VADNÉHO PLNĚNÍ, REKLAMACE
7.1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně odpovědnosti
prodávajícího za vady, tj. práv
z vadného plnění, se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména
ustanoveními §
1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku).
7.2. Prodávající odpovídá zákazníkovi, že zboží při převzetí nemá vady.
V případě, že věc při
převzetí není ve shodě s kupní smlouvou, má zákazník právo na to, aby
prodávající bezplatně
a bez zbytečného odkladu předmět koupě uvedl do stavu odpovídajícího
kupní smlouvě.
7.3.Vadné plnění uplatňuje zákazník bez zbytečného odkladu u
prodávajícího, nejpozději
však do dvou let od převzetí zboží. Při převzetí předmětu koupě
zasílaného jako obchodní
balík České pošty je zákazník povinen zkontrolovat nepoškozenost obalu a
zásilky, a pokud
balík převezme, je povinen zkontrolovat, že obsah balíku je po přepravě
v pořádku, a to bez
zbytečného odkladu po převzetí zásilky. Zákazník bere na vědomí, že
pozdější kontrolou
obsahu zásilky, pokud by došlo k poškození předmětu koupě při přepravě,
může být
způsobena škoda prodávajícímu spočívající v případné nemožnosti
uplatnění nároků
z přepravní smlouvy. Zákazník poskytne při reklamaci přepravy kupujícímu
nezbytnou
součinnost.
7.4. Pro reklamaci nás prosím kontaktujte emailem na adrese
sarka@ritualy-krasy.cz. Součástí reklamace by mělo být přiložení
dokladu o koupi
a popis závady. O způsobu vyřízení reklamace budete informováni emailem.
Při reklamaci je
zákazník povinen postupovat podle reklamačního řádu Prodávajícího
uvedeného v čl. 6
těchto podmínek.
7.5. Zákazník může požadovat bezplatné odstranění vady, přiměřenou slevu
z ceny a není-li
to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného
odkladu), lze
uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad. Není-li oprava nebo
výměna možná,
na základě odstoupení od smlouvy může zákazník požadovat vrácení kupní
ceny v plné výši.
7.6. Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30
dnů ode dne
uplatnění reklamace, pokud se prodávající se zákazníkem nedohodne na
delší lhůtě.
7.7. Prodávající není povinen nároku zákazníka vyhovět, pokud prokáže,
že tento před
převzetím o vadě předmětu koupě věděl nebo ji sám způsobil. Prodávající
neodpovídá
za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k
použití. Rovněž prodávající neodpovídá za závady, které mohou vzniknout zákazníku díky
pomalému internetovému připojení kupujícího, neaktualizovanému internetovému prohlížeči či
nenainstalovanému softwaru nutnému pro spuštění webináře či online produktu.
8. GARANCE VRÁCENÍ PENĚZ U ONLINE/OFFLINE PROGRAMŮ A VIDEÍ A PŘÍSTUPU
DO ČLENSKÝCH SEKCÍ
8.1. Prodávající umožňuje zákazníkovi odstoupit od smlouvy do 14 dnů od
jejího uzavření,
pokud byly předmětem koupě digitální obsah a/nebo online/off-line
programy, videa a/nebo
přístup do členských sekcí, a to v případě, že zákazník nebude spokojený
či zjistí, že pro něj
není produkt vhodný.
8.2. Odstoupení od smlouvy v případě nespokojenosti zašle zákazník
elektronickou formou
na sarka@ritualy-krasy.cz s prohlášením, že od smlouvy odstupuje z
důvodu
nespokojenosti, a s přiložením kopie faktury/daňového dokladu a data
nákupu. Pro
odstoupení může zákazník využít vzorový formulář prodávajícího.
8.3. Peníze budou zákazníkovi vráceny stejným způsobem, jakým byly od
něj obdrženy, a to
do 30 dnů od doručení emailu s odstoupením od smlouvy a zaslaného
potvrzení o přijetí
opravného daňového dokladu na naší emailovou adresu
sarka@ritualy-krasy.cz
Po obdržení žádosti dojde automaticky k deaktivaci zákazníkova přístupu
k produktu.
9. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ A DIGITÁLNÍ IDENTIFIKÁTORY
9.1. Prodávající plně respektuje důvěrný charakter Vašich osobních
údajů, které vyplňujete
do objednávky a poskytujete prodávajícímu. Podrobné informace o tom, jak
prodávající
zpracovává a chrání osobní údaje či jak pracuje s digitálními
identifikátory včetně cookies,
naleznete u Informací o ochraně osobních údajů, dostupných na ZDE.
10. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
10.1. Údaje o existenci, způsobu a podmínkách mimosoudního vyřizování
stížností
spotřebitelů včetně údaje, zda se lze obrátit se stížností na orgán
dohledu nebo státního
dozoru:
- Mimosoudní řešení sporů zejm. prostřednictvím mediace či arbitráže
(rozhodčího
řízení); řešení sporů uvedeným způsobem je založeno na dobrovolné účasti
obou
stran, objektivitě a nestrannosti řízení.
- Dozorovým a kontrolním orgánem státní správy je Česká obchodní
inspekce. Česká
obchodní inspekce kontroluje a dozoruje právnické a fyzické osoby
prodávající nebo
dodávající výrobky a zboží na vnitřní trh, poskytující služby nebo
vyvíjející jinou
podobnou činnost na vnitřním trhu, poskytující spotřebitelský úvěr nebo
provozující
tržiště (tržnice), pokud podle zvláštních právních předpisů nevykonává
tento dozor
jiný správní úřad (bližší informace jsou uvedeny v zákoně č. 64/1986
Sb., o České
obchodní inspekci).
- Pokud mezi námi jako prodávajícím a zákazníkem-spotřebitelem dojde ke
spotřebitelskému sporu, má spotřebitel právo na jeho mimosoudní řešení.
Subjektem
mimosoudního řešení podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně
spotřebitele, je Česká
obchodní inspekce. Veškeré podrobnosti k mimosoudnímu řešení jsou
uvedeny
na stránkách České obchodní inspekce https://adr.coi.cz/cs. Spotřebitel
může využít
rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou
komisí
na adrese http://ec.europa.eu/…dr/.
- Prodávající má k prodeji příslušná živnostenská oprávnění.
Živnostenskou kontrolu
provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad.
- Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu §
1765 odst. 2
občanského zákoníku.
10.2. Doručování: Kupujícímu může být doručováno na elektronickou adresu
kupujícího.
10. 3. Jiné
- Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční)
prvek, pak
strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Volbou práva podle
předchozí věty
není kupující, který je spotřebitelem, zbaven ochrany, kterou mu
poskytují
ustanovení právního řádu, od nichž se nelze smluvně odchýlit, a jež by
se v případě
neexistence volby práva jinak použila dle ustanovení čl. 6 odst. 1
Nařízení Evropského
parlamentu a Rady (ES) č. 593/2008 ze dne 17. června 2008 o právu
rozhodném pro
smluvní závazkové vztahy (Řím I).
- Je-li některé ustanovení podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se
takovým stane,
namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se
neplatnému
ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho
ustanovení
není dotknuta platnost ostatních ustanovení.
10.4. Účinnost: Tyto podmínky nabývají účinnosti dne 1. 10. 2022.
Informace jsou sdělovány
prostřednictvím webových stránek ritualy-krasy.cz popřípadě
dalšími
informačními kanály, zpravidla však emailem. Prodávající si vyhrazuje
právo na změnu těchto
podmínek. Každá nová verze podmínek je dostupná na webových stránkách
https://ritualy-krasy.cz a je označena datem účinnosti. Veškeré
objednávky se vždy řídí